Caterina  Calsamiglia

Caterina Calsamiglia

Investigadora ICREA a l’Institute of Political Economy and Governance (IPEG), afiliada a IZA i al CEPR, i membre del Human Capital and Economic Opportunity group de la University of Chicago. Doctora en economia de la Universitat de Yale. L’any 2014 obté una beca ERC Starting Grant per a estudiar, per una banda, com el disseny dels mechanismes d’assignació de nens i nenes a l'escola afecta a l’equitat i segregació del sistema escolar. Per altra banda el projecte perseguia la creació d’evidència per a avaluar les habilitats socioemocionals conjuntament amb un grup d’investigadors interdisciplinar. D’aquest esforç conjunt neix Pentabilities. Durant el curs 22/23 ha dissenyat i acompanyat l’avaluació d’impacte de 4 experiments aleatoritzats controlats, tres d’ells els de SUPORT EDUCATIU de la Fundació Bofill.

Actes

Ha format part dels actes següents