Paul Howard-Jones
Professor de Neurociència i Educació a la Universitat de Bristol (Regne Unit). Mestre, inspector educatiu i, actualment, investigador i referent mundial en el desenvolupament d’estudis sobre com aplicar la neurociència per millorar l’ensenyament i l’aprenentatge i establir nous criteris en la teoria educativa alhora que concretant els nous descobriments en propostes de polítiques educatives.
El professor Howard-Jones, abans de finalitzar el seu doctorat, va ser mestre i inspector educatiu, i aquesta experiència va fomentar el seu interès en aplicar la comprensió de la cognició i la neurociència per millorar l'aprenentatge dels infants.
En particular, en els darrers anys ha estat duent a terme experiments per ajudar a trobar més informació sobre com poder fomentar la creativitat a l’aula amb l’ús de noves tecnologies.
La seva recerca combina la modelització neurocomputacional d’imatges cerebrals per tal d’avaluar l’aprenentatge. Els mètodes que utilitza per aquesta modelització estan centrats en l’elaboració de jocs d’aprenentatge educatiu.
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Neurociència i educació: com podem jugar, aprendre i ser més creatius?
Neurociència i educació: com podem jugar, aprendre i ser més c...
10/11/2015 17:30h - 19:00h
Auditori del MACBA
Més informació