Julián De las Heras
"La millor formació s’obté a través de l’experiència"

Julián De las Heras

Llicenciat superior en Informàtica de Sistemes, Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) per Microsoft University Careers i màster VMware Certified Associate-Data Center Virtualization (VCA-DCV), del 2005 al 2010.

Forma part de l’equip professional de SIC (Solucions Informàtiques Catalunya, S.L). Amb més de 18 anys d’experiència en el sector de la informàtica i les telecomunicacions, es dedica a dissenyar i coordinar projectes informàtics d’empreses i institucions, l'objectiu dels quals és aportar solucions personalitzades, tot millorant les infraestructures informàtiques i els sistemes d’informació. En el camp del voluntariat, imparteix cursos de formació o alfabetització digital a aquelles persones que no tenen accés al món de la informàtica.

Li agrada treballar amb noves tecnologies i aprofundir-hi per ampliar la quantitat de solucions a diferents problemes. Per a ell, el millor inici per intercanviar coneixements és comptar amb un bon ambient de treball.