John MacBeath

Professor emèrit de la Universitat de Cambridge, director de Lideratge i Ensenyament: Xarxa Cambridge, i director de projectes del Centre per a l'Ensenyament de la Commonwealth. Fins a l'any 2000 va ser director del Centre per a la Qualitat en l'Ensenyament de la Universitat de Strathclyde (Glasgow). A més de l'interès i la recerca sobre lideratge, durant l'última dècada ha treballat amb escoles, autoritats educatives i governs nacionals en el camp de l'autoavaluació a les escoles. Ha estat consultor per a l'Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE), la UNESCO, l'Organització Internacional del Treball (OIT), la Fundació Bertelsmann, Prince's Trust, la Comissió Europea, el Govern escocès, el Govern federal suís, el Grup Varkey de Dubayy (Unió dels Emirats Àrabs) i el Departament d’Educació de Hong Kong. L'any 2011, la Federació Internacional de l'Educació, que engloba trenta milions de professionals de l'educació, li va encarregar un estudi sobre la relació entre els docents i les societats i els governs del món. I el resultat és l'estudi Future of Teaching Profession.

Actes

Ha format part dels actes següents