Manuel Ángel Río Ruiz

Professor Titular de Sociologia en el Departament de Sociologia de la Universitat de Sevilla. Ha investigat sobre relacions interètniques i sobre desigualtats educatives.

La seva especialització en el camp de la sociologia de l'educació s'ha materialitzat en diferents direccions de projectes i publicacions sobre desigualtat d'oportunitats educatives i beques preuniversitàries i universitàries. Altres aportacions s'han centrat en l'absentisme i els processos d'etiquetatge escolar, en les relacions famílies-escoles i més recentment en Educació Infantil 03.

Entre 2023 i 2024 realitza una estada de recerca en la UAB desenvolupant el seu propi projecte sobre Escoles Municipals Infantils a la ciutat de Barcelona.

Actes

Ha format part dels actes següents