Caterina  Pedregal

Caterina Pedregal

Caterina Pedregal. Graduada en Psicologia amb menció educativa i social per la Universitat Autònoma de Barcelona. Amb titulació de docent en secundària amb especialitat d’orientació i assessorament educatiu per l’Universitat Pompeu Fabra. Estudis d’Educació Viva amb CAIEV. Experiència en l’associacionisme educatiu i en el món del lleure. Actualment és orientadora en un projecte d’acompanyament a adolescents per la Cooperativa Doble Via.

Presidenta d’Esplais Catalans (Esplac), formadora de l’Escola Lliure el Soll i membre del patronat de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia. He tingut l'oportunitat d’escriure alguns articles d’opinió pel Diari de l’Educació i Xarxanet.

Es considera una persona molt activa i vinculada al teixit associatiu del seu entorn. Li agrada aprendre de les persones que l’envolten i crear nous projectes.

Actes

Ha format part dels actes següents