coberta_alterbeques_0.jpg

AlterBeques. Entrades al blog de www.alterbeques.cat i bibliografia general del projecte

El projecte Alterbeques té com a objectiu explorar models alternatius de finançament de la formació i analitzar la viabilitat de la seva implantació en el context català, tenint en compte el context socioeconòmic, el marc regulatori i els objectius a aconseguir. Dins el marc d’aquest projecte s’ha portat a terme una anàlisi dels diferents models de beques i ajuts existents en l’àmbit de l’educació formal, adreçades a l’equitat, la justícia social, la millora de la qualitat o l’excel·lència.

• Pàgines 110
  • Data 22/02/2017

Aquesta anàlisi es va iniciar a finals de 2014 i s’ha perllongat durant tot l’any 2015. El procés de recollida i anàlisi s’ha efectuat en obert, a través de la publicació de continguts al blog del projecte i del diàleg amb els diferents agents implicats (estudiants, acadèmics, famílies...) tant a nivell presencial com a través de les xarxes socials. En el present document trobareu un breu repàs als objectius i desenvolupament del projecte Alterbeques; totes les entrades que es van fer al blog del web www.alterbeques.cat, ara inactiu, classificades per temes i, finalment, la bibliografia general del projecte per nivells educatius.