imp-web_aprendre-a-aprendre2.jpg

Aprendre a aprendre: quins programes funcionen?

Aquest document sintetitza els resultats de la segona part de l’informe Què funciona en educació? #5, de novembre de 2016, titulada: “Com treballar l’autoregulació i la metacognició a l’aula: què funciona i en quines condicions?“, que inclou la revisió de sis metanàlisis que cobreixen prop de 300 programes d’autoregulació de l’aprenentatge i una revisió de revisions que cobreix 14 metanàlisis i 668 estudis. La síntesi recull també les principals idees sorgides en els actes celebrats per presentar-lo en públic.

  • Data 01/03/2021

Aquest document sintetitza els resultats de la segona part de l’informe Què funciona en educació? #5, de novembre de 2016, titulada: “Com treballar l’autoregulació i la metacognició a l’aula: què funciona i en quines condicions?“, que inclou la revisió de sis metanàlisis que cobreixen prop de 300 programes d’autoregulació de l’aprenentatge i una revisió de revisions que cobreix 14 metanàlisis i 668 estudis. La síntesi recull també les principals idees sorgides en els actes celebrats per presentar-lo en públic.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar