portada_web-58.jpg

Aprenentatge mòbil. Com incorporar els dispositius mòbils a l'aprenentatge?

Als països desenvolupats, 4 de cada 5 persones posseeixen i utilitzen un mòbil. Aquest i altres dispositius, com les tauletes electròniques, s'han convertit en una atractiva eina educativa. Lluny de ser una possibilitat teòrica, l'aprenentatge mòbil és una realitat tangible a Catalunya i arreu del món. Són moltes les experiències d'educadors i alumnes que utilitzen dispositius mòbils per accedir a continguts educatius, parlar i compartir informació, crear continguts, etc.

  • Pàgines 144
  • Data 15/02/2015
  • ISBN 978-84-943521-3-3

Als països desenvolupats, 4 de cada 5 persones posseeixen i utilitzen un mòbil. Aquest i altres dispositius, com les tauletes electròniques, s'han convertit en una atractiva eina educativa. Lluny de ser una possibilitat teòrica, l'aprenentatge mòbil és una realitat tangible a Catalunya i arreu del món. Són moltes les experiències d'educadors i alumnes que utilitzen dispositius mòbils per accedir a continguts educatius, parlar i compartir informació, crear continguts, etc.

Davant d'aquest context, la comunitat internacional representada per la UNESCO ha definit unes polítiques d'aprenentatge mòbil que volen servir com un marc de treball pels diferents països membres i que tenim el privilegi de presentar a Catalunya.

Documents relacionats

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar