Aprenentatge servei i responsabilitat social de les universitats

Les propostes d'aprenentatge servei introdueixen com a novetat que l'aprenentatge de l'estudiant es construeix dins del context de les necessitats reals de l'entorn. Aquesta obra recull reflexions i experiències desenvolupades per professorat de diferents universitats i països sobre l'aprenentatge servei i la formació per a la responsabilitat social a les universitats de la societat del segle XXI.

• Pàgines 222
  • Data 26/01/2008