portadaweb-ib66.jpg

De l’escola bressol a les polítiques de primera infància:

Com ha de tenir cura la societat dels infants més petits? Les polítiques de primera infància intenten abordar diversos reptes a la vegada: prevenir les desigualtats educatives, facilitar la conciliació laboral, evitar la pobresa infantil, igualar les oportunitats entre homes i dones, permetre que la gent pugui tenir el nombre de fills que vulgui i, quelcom no menys important, proporcionar a tots els nens i nenes l’oportunitat d’una bona primera infància.

• Pàgines 172
  • Data 04/12/2017
  • ISBN 978-84-946591-8-8

En aquest Informe breu analitzem les polítiques d’educació i cura a la primera infància vigents a Catalunya i plantegem encetar vuit debats sobre com han de ser les polítiques de primera infància en el futur.