459.jpg

Els sistemes educatius als països d'origen de l'alumnat immigrat. Una aproximació

Aquest informe breu tracta un element clau per entendre els processos d'integració de l'alumnat nouvingut en el sistema educatiu català: les experiències escolars prèvies que han tingut en els seus països d'origen. L'estructura, les dinàmiques i les relacions família-escola que aquests alumnes han conegut abans d'arribar a Catalunya ens ajuden a entendre com viuen la seva incorporació a l'escola catalana i a pensar com es pot millorar.

  • Pàgines 80
  • Data 30/01/2007
  • ISBN 978-84-8334-853-6

Aquest informe breu tracta un element clau per entendre els processos d'integració de l'alumnat nouvingut en el sistema educatiu català: les experiències escolars prèvies que han tingut en els seus països d'origen. L'estructura, les dinàmiques i les relacions família-escola que aquests alumnes han conegut abans d'arribar a Catalunya ens ajuden a entendre com viuen la seva incorporació a l'escola catalana i a pensar com es pot millorar.

Documents relacionats

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar