

Un espai de trobada entre docents i investigadors en educació per posar en joc evidències i pràctiques relacionades amb el vincle educatiu.
Veure'n més
ObertDoctor en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha treballat com a analista a l’Institut Català d’Avaluació de Polítiques Públiques (Ivàlua), coordinant avaluacions de polítiques i programes educatius, socials i laborals, i liderant el projecte Què funciona en educació. Amb anterioritat, va ser investigador Ramón y Cajal i director de Grup de Recerca en Educació i Equitat (GREDEQ) de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP), on va dirigir i participar en projectes de recerca sobre polítiques i les desigualtats educatives.
Al llarg d’aquests anys, ha col·laborat amb la Fundació Jaume Bofill en diversos projectes relacionats amb l’avaluació educativa, l’elecció i segregació escolar, l’educació i la immigració i l’educació més enllà de l’escola.
Involucrats a la iniciativa
Un espai de trobada entre docents i investigadors en educació per posar en joc evidències i pràctiques relacionades amb el vincle educatiu.
Veure'n més
ObertPer què obrir l'educació? Contra les desigualtats educatives A causa de la crisi del coronavirus aquest any els infants i joves poden estar sis mesos sense escola, sumant l’estiu al darrer trimestre d’aquest curs 2019-2020 que serà d’ensenyament telemàtic, i és probable que infants i joves no…
Veure'n més
ObertBusquem 30 centres educatius que vulguin fer un salt endavant en l’ús de la recerca com a motor de millora de la pràctica docent i l’aprenentatge de l’alumnat.
Veure'n més
ObertEl projecte REFORMED (Reforming Schools Globally: A Multi-Scalar Analysis of Autonomy and Accountability Policies in the Education Sector) pretén explorar en profunditat la implementació de les polítiques de descentralització, autonomia escolar i rendició de comptes (a través de proves exter…
Veure'n més
ObertBona part dels reptes que té actualment plantejats l’educació al nostre país no són pas nous. Però adquireixen una rellevància especial en el moment actual; el context social i econòmic possibilita pensar en apostes educatives de més calat i ambició del que ho han vingut sent els darrers anys. Si …
Veure'n més
CompletatA diferència de L'estat de l'educació a Catalunya amb qui s'alternarà anualment, aquest anuari té la vocació d’abordar un seguit de desafiaments d’especial rellevància i actualitat per a la política educativa del nostre país. El llistat de reptes d’aquest anuari 2018 ha estat construït mit…
Veure'n més
CompletatEl projecte Què funciona en educació? es proposa revisar les evidències generades per la recerca rigurosa al voltant de les intervencions i polítiques que milloren els aprentatges a fi d'informar el disseny de les polítiques educatives.
Veure'n més
ObertAquest informe analitza les magnet schools dels EUA com una estratègia d’innovació educativa per combatre la segregació escolar i garantir una oferta educativa d’alta qualitat per a tot l’alumnat.
Veure'n més
CompletatMunicipis contra la segregació escolar, és un treball que recull les experiències de sis municipis catalans (Mataró, Olot, Manlleu, Terrassa, Girona i Valls) els quals al llarg dels darrers anys han desplegat amb diferents característiques i intensitat polítiques educatives de lluita contra la segregació.
Veure'n més
CompletatL'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2013 aporta elements per comprendre l'evolució de l'educació al nostre país i les seves principals cruïlles i tendències.
Veure'n més
CompletatContingut relacionat
Ha format part dels actes següents
En els darrers anys, hi ha hagut una eclosió del treball en xarxa entre centres educatius, amb la consolidació o l’emergència d’experiències com la Xarxa de...
15/12/2020 18:00h - 19:30h
Més informació
Aquest curs, les mesures sanitàries i unes majors necessitats de l’alumnat estan obligant els docents a replantejar i reorganitzar moltes de les pràctiques que duien...
10/11/2020 17:30h - 19:45h
Més informació
Ja abans de la pandèmia de la Covid-19, a Catalunya s’estaven fent molts esforços per incorporar les tecnologies digitals en les dinàmiques...
22/09/2020 18:00h - 19:30h
Més informació
El tancament d’escoles i el seguiment telemàtic d’aquest darrer trimestre de curs ha posat en risc el vincle educatiu entre alumnes i escoles. Amb l’objectiu de...
26/05/2020 16:00h - 17:00h
Webinar per Zoom
Més informació
El tercer trimestre d’aquest curs escolar es durà a terme íntegrament en unes condicions extraordinàries: amb escoles tancades i alumnes i professors a casa. Això...
14/05/2020 16:00h - 17:00h
Webinar per Zoom
Més informació
T’imagines un centre educatiu orientat a la millora, que incorpora coneixement rigorós per aprendre i evolucionar? Tens ganes d’innovar a partir d’evidències...
02/04/2020 15:30h - 17:30h
INS Moisès Broggi de Barcelona
Més informació
Les conductes o actituds disruptives, d’indisciplina, desafiament o, fins i tot, d’agressivitat i violència, sobretot quan tenen una certa intensitat i són...
22/05/2018 16:00h - 18:00h
Palau Robert / sala Cotxeres
Més informació
Sovint associem l’avaluació de l’alumnat a la valoració que el professorat fa dels seus nivells competencials al final d’un període més o menys ampli (unitat...
14/05/2018 07:00h - 12:00h
CaixaForum Barcelona
Més informació
La segregació escolar és un problema educatiu de primer ordre a Catalunya. Tenim indicadors preocupants que comprometen la igualació d’oportunitats. Si partim de...
30/10/2017 17:00h - 18:30h
Palau Macaya, Obra Social 'la Caixa'
Més informació
Habilitats socials, emocions i actituds d'aprenentatge: com treballar-les i com avaluar-les
17/11/2016 08:00h - 13:00h
Palau Macaya de l’Obra Social ”la Caixa”
Més informació
25/05/2016 16:30h - 18:00h
Palau Macaya, Obra Social 'la Caixa'
Més informació
NOVETAT: Oberta la inscripció per Streaming. Segueix l'acte en directe
25/11/2015 08:00h - 13:00h
Palau Macaya, Obra Social 'la Caixa'
Més informació
Notícies relacionades