Introducció. Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015

Els anuaris de L’estat de l’educació a Catalunya de la Fundació Jaume Bofill s’han consolidat, amb el pas dels anys, com un referent per a l’anàlisi, el debat i la proposta d’acció en matèria educativa al nostre país. Amb el present Anuari del 2015, titulat Reptes de l’educació a Catalunya, s’ha volgut, d’una banda, mantenir aquest treball analític i alhora propositiu sobre el sistema educatiu. De l’altra, però, l’Anuari del 2015 ha iniciat un nou enfocament, procurant d’analitzar amb profunditat alguns dels principals reptes del sistema educatiu català. Així, es tracta d’un anuari més qualitatiu, en què es presenten dotze reptes o àmbits del sistema educatiu a Catalunya que són analitzats per experts en la matèria.

• Pàgines 22
  • Data 30/09/2016
  • ISBN 978-84-945264-8-0

Podeu descarregar-vos Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015 complet aquí.