La formació doctoral en la societat del coneixement: situació actual i nous reptes de futur

L’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OECD, en endavant) defineix el doctor com la persona que ha continuat el segon cicle de l’educació superior fins a obtenir la titulació acadèmica classificada amb el nivell 8 en la classificació normalitzada internacional de l’educació (ISCED, en endavant) del 2011, després d’haver completat satisfactòriament un programa avançat en recerca (vegeu Auriol et al., 2013).

  • Pàgines 31
  • Data 30/09/2016
  • ISBN 978-84-945264-8-0

L’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OECD, en endavant) defineix el doctor com la persona que ha continuat el segon cicle de l’educació superior fins a obtenir la titulació acadèmica classificada amb el nivell 8 en la classificació normalitzada internacional de l’educació (ISCED, en endavant) del 2011, després d’haver completat satisfactòriament un programa avançat en recerca (vegeu Auriol et al., 2013).

El nivell 8 de la ISCED 2011, oficialment denominat «doctor o equivalent», està enfocat al desenvolupament d’una recerca original i avançada, que conclou amb el dipòsit i defensa d’una tesi (o equivalent) i que representa una contribució rellevant al coneixement en el respectiu àmbit d’estudi (Unesco, 2012).

Podeu descarregar-vos Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015 complet aquí.

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar