10_anuari18_sep_489-x-750.jpg

La recerca educativa, també al servei de les escoles. Models emergents per a la millora de l’impacte de la recerca educativa

La recerca educativa és definida al web de l’American Educational Research Association com «l’àmbit científic d’estudi que examina els processos d’educació i aprenentatge així com els atributs humans, interaccions, organitzacions i institucions que configuren els resultats educatius». La seva finalitat és descriure, comprendre i explicar com l’aprenentatge té lloc a la vida d’una persona i com els contextos formals i informals de l’educació afecten totes les formes d’aprenentatge.

  • Pàgines 58
  • Data 21/06/2019
  • ISBN 978-84-947887-5-8

La recerca educativa és definida al web de l’American Educational Research Association com «l’àmbit científic d’estudi que examina els processos d’educació i aprenentatge així com els atributs humans, interaccions, organitzacions i institucions que configuren els resultats educatius». La seva finalitat és descriure, comprendre i explicar com l’aprenentatge té lloc a la vida d’una persona i com els contextos formals i informals de l’educació afecten totes les formes d’aprenentatge.

Mai abans en la història s’havien dedicat tanta prioritat estratègica i tants recursos a la recerca centrada en l’educació en general i en l’aprenentatge en particular. La paradoxa és que no es dediquen a la recerca específica entorn de l’aprenentatge humà o de la recerca educativa, sinó a la investigació sobre l’aprenentatge de les màquines (machine learning), de la qual cosa es deriven els avenços de la intel·ligència artificial (IA), dels sistemes experts i dels algoritmes. 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar