wa5-600x740jornada.jpg

Laboratori de Treball per Projectes

I si dissenyem un projecte que hibridi dues matèries que semblen molt allunyades?

• Data 29/09/2018

Saps que hibridar matèries curriculars diverses et permet aplicar continguts diversos de forma globalitzada fent viure a l’alumnat l’aula i l’escola com un projecte? Si vols conèixer més sobre aquesta metodologia no et perdis el Laboratori de Treball per Projectes que van desenvolupar la Sílvia Perpinyà i la Meri Gabanach de l’equip docent de l’Institut de Sils.

Què hi trobaràs? Doncs la seva proposta de taller i tots els recursos que van preparar per la jornada i que podràs aplicar als teus dissenys educatius:

• Guia d’ús del Laboratori de Treball per Projectes. Hi trobaràs pas a pas la descripció de tota la dinàmica del laboratori amb referències específiques que trobaràs al material de la presentació.
  • Presentació del Laboratori TIC. Conté tot el material treballat al taller, el dossier que utilitzen per al treball de projectes a l’Institut de Sils i l’eina que apliquen per a fer-ne l’avaluació.

I recorda que si apliques el laboratori de treball per projectes i hibrides matèries diverses en una proposta educativa pròpia ens agradarà molt conèixer-la. Comparteix-la amb nosaltres a les xarxes amb l’etiqueta #eduDemà. Gràcies!