615.jpg

L'avaluació de l'educació als països de l'OCDE

Disposem a Catalunya d'un marc sòlid i complet d'avaluació de l'educació? Generen les nostres activitats avaluatives evidències sistemàtiques i robustes sobre el funcionament i els impactes del sistema i les polítiques educatives? Utilitzem el coneixement que proporciona l'avaluació per millorar la planificació educativa, l'acció dels centres educatius i la pràctica docent? El camí que cal recórrer fins a poder respondre afirmativament el conjunt d'aquests interrogants es troba carregat de reptes. Aquest informe ofereix una sèrie de reflexions sobre avaluació basades en la recerca de l'OCDE «Synergies for Better Learning: An International Perspective on Evaluation and Assessment».

  • Pàgines 90
  • Data 11/02/2015
  • ISBN 978-84-943521-6-4

Disposem a Catalunya d'un marc sòlid i complet d'avaluació de l'educació? Generen les nostres activitats avaluatives evidències sistemàtiques i robustes sobre el funcionament i els impactes del sistema i les polítiques educatives? Utilitzem el coneixement que proporciona l'avaluació per millorar la planificació educativa, l'acció dels centres educatius i la pràctica docent? El camí que cal recórrer fins a poder respondre afirmativament el conjunt d'aquests interrogants es troba carregat de reptes. Aquest informe ofereix una sèrie de reflexions sobre avaluació basades en la recerca de l'OCDE «Synergies for Better Learning: An International Perspective on Evaluation and Assessment».

Documents relacionats

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar