dossier3_dadesobertes.jpg

Manifest per a l’accés a les dades en educació

L’accés a les dades recollides per les administracions responsables del sistema educatiu és un element indispensable per facilitar i promoure la recerca en aquest àmbit. En un context on l’evidència científica pren cada cop més rellevància com a eina per desenvolupar i millorar les polítiques públiques, la promoció de la recerca en l’àmbit educatiu esdevé un element cabdal en la formulació, implementació i avaluació de les polítiques educatives que permetin millorar l’eficàcia, l’eficiència i l’equitat del nostre sistema educatiu.

  • Data 23/10/2017
  • ISBN 978-84-946591-5-7

L’accés a les dades recollides per les administracions responsables del sistema educatiu és un element indispensable per facilitar i promoure la recerca en aquest àmbit. En un context on l’evidència científica pren cada cop més rellevància com a eina per desenvolupar i millorar les polítiques públiques, la promoció de la recerca en l’àmbit educatiu esdevé un element cabdal en la formulació, implementació i avaluació de les polítiques educatives que permetin millorar l’eficàcia, l’eficiència i l’equitat del nostre sistema educatiu.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar