421.gif

Menors que emigren sols del Marroc a Catalunya

Aquest treball és una contribució a l'anàlisi d'un fenomen migratori que ha colpejat la societat catalana en els darrers anys: l'arribada al nostre país de nois menors d'edat procedents del Marroc. Si bé, des de la seva aparició l'any 1999, s'ha avançat tant en les actuacions com en el coneixement d'aquest col·lectiu i de les seves necessitats, mancava encara analitzar la dimensió transnacional d'aquesta migració.

• Pàgines 330
  • Data 26/12/2005