coberta_opuscle1logos.png

Què funciona en educació? Incentius econòmics per al professorat

“Massa temps l'educació s'ha basat en inèrcies i tradicions, i els canvis educatius en intuïcions o creences no fonamentades. El moviment “què funciona” irromp en el món de l'educació amb un objectiu clar: promoure polítiques i pràctiques educatives basades en l'evidència. Ivàlua i la Fundació Jaume Bofill s'alien per fer avançar aquest moviment a casa nostra.”

• Pàgines 30
  • Data 07/07/2015
  • ISBN 978-84-944046-3-4

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Els programes de tutorització individual milloren els aprenentatges? (resum)

Quins agrupaments a les aules milloren els aprenentatges per a tothom? (resum)

Sessió paral·lela 2: Programes de tutorització individual reptes des de l'escola i l'entorn (retransmissió en directe)

Sessió paral·lela 1 / Agrupaments a les aules: millors aprenentatges per a tothom (retransmissió en directe)

Els incentius econòmics al professorat, milloren els resultats educatius?

Competències per al segle XXI: com les avaluem?

Competències per al segle XXI: experiències i lliçons

Competències socials, emocionals i metacognitives: programes que funcionen (resum)

Les extraescolars a debat: quines i com generen oportunitats educatives?

Sessió paral·lela 2: Habilitats socials, emocions i actituds d'aprenentatge

Sessió paral·lela 1 + conclusions: Habilitats socials, emocions i actituds d'aprenentatge

Sessió plenària 9 - 11.15 h: Habilitats socials, emocions i actituds d'aprenentatge

Les extraescolars a debat: quines i com generen oportunitats educatives? (retransmissió en directe)

Ens poden ajudar les evidències a dissenyar i millorar les activitats extraescolars?

Com dissenyar programes d'estiu que ofereixin oportunitats a infants i joves?

Com aprofitar l’estiu per reduir les desigualtats educatives?

Com aprofitar l’estiu per reduir les desigualtats educatives? (retransmissió en directe)

Poden les evidències ajudar-nos a dissenyar millors programes d'estiu?

Sessió plenària: Agrupaments a l’aula i tutorització individual (retransmissió en directe)