cob_03_230x310_cat.jpg

Què funciona en educació? Serveixen els programes d’estiu per millorar els aprenentatges i els resultats educatius dels alumnes?

Les vacances d’estiu deturen el ritme d’aprenentatge d’infants i adolescents, i en molts casos el fan retrocedir. En un context com el nostre, on uns llargs períodes de vacances estivals conviuen amb uns indicadors educatius generals bastant millorables, els programes d’aprenentatge a l’estiu semblen cridats a acomplir una funció central en la millora de les oportunitats educatives. Aquesta revisió d’evidència es pregunta fins a quin punt aquests programes poden acomplir aquesta funció.

  • Pàgines 23
  • Data 25/05/2016
  • ISBN 978-84-945263-1-2

Les vacances d’estiu deturen el ritme d’aprenentatge d’infants i adolescents, i en molts casos el fan retrocedir. En un context com el nostre, on uns llargs períodes de vacances estivals conviuen amb uns indicadors educatius generals bastant millorables, els programes d’aprenentatge a l’estiu semblen cridats a acomplir una funció central en la millora de les oportunitats educatives. Aquesta revisió d’evidència es pregunta fins a quin punt aquests programes poden acomplir aquesta funció.

 

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Com aprofitar l’estiu per reduir les desigualtats educatives?

Com aprofitar l’estiu per reduir les desigualtats educatives? (retransmissió en directe)

Com dissenyar programes d'estiu que ofereixin oportunitats a infants i joves?

Poden les evidències ajudar-nos a dissenyar millors programes d'estiu?

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar