uky-conclusions_seminari.jpg

Conclusions del seminari: "Tecnologies digitals a l’escola: què funciona per afavorir l’aprenentatge?"

Podem millorar l'ús de les tecnologies digitals en l'educació gràcies al que ens indiquen les evidències internacionals? En aquest document es recullen les conclusions del seminari "Tecnologies digitals a l'escola: què funciona per afavorir l'aprenentatge?", organitzat en el marc del projecte 'Què funciona en educació?'. S'hi van presentar les conclusions de l'informe "Què sabem sobre l'efectivitat de les tecnologies digitals en l'educació?", una revisió d'evidències elaborada per la Mireia Usart. Una vintena de persones expertes van debatre sobre quin ha de ser el rol de les tecnologies digitals en el marc de l'escola, i quins condicionants i recursos són determinants a l'hora de fer-ne una incorporació efectiva en el marc dels centres i del conjunt del sistema educatiu.

  • Pàgines 21
  • Data 16/07/2020

Podem millorar l'ús de les tecnologies digitals en l'educació gràcies al que ens indiquen les evidències internacionals? En aquest document es recullen les conclusions del seminari "Tecnologies digitals a l'escola: què funciona per afavorir l'aprenentatge?", organitzat en el marc del projecte 'Què funciona en educació?'. S'hi van presentar les conclusions de l'informe "Què sabem sobre l'efectivitat de les tecnologies digitals en l'educació?", una revisió d'evidències elaborada per la Mireia Usart. Una vintena de persones expertes van debatre sobre quin ha de ser el rol de les tecnologies digitals en el marc de l'escola, i quins condicionants i recursos són determinants a l'hora de fer-ne una incorporació efectiva en el marc dels centres i del conjunt del sistema educatiu.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar