bzx-ateneismeieducacio360-v.jpg
18:00h - 19:30h

Ateneisme i Educació 360

Hub Social - Carrer Girona 34, interior, 08010 Barcelona Veure mapa

La Federació d'Ateneus de Catalunya i l'Aliança Educació 360 organitzen la presentació del Premi Tribuna Atenea 2023 el proper 20 de setembre de 2024 a les 18h al Hub Social (Girona, 34 interior). Aquest esdeveniment és una oportunitat per reunir-nos i reflexionar sobre la contribució i els reptes dels ateneus en l’àmbit educatiu.

Durant l'acte, es presentarà el treball guanyador, Ateneisme i Educació 360 realitzat per Marc Alcalà. A més, comptarem amb una tertúlia amb referents de l'associacionisme i l'educació a temps complet, on es debatran les implicacions de la recerca i les perspectives de futur dels ateneus en la creació de noves oportunitats educatives.

Us animem a participar en aquest acte, que promet ser un espai de trobada i diàleg constructiu per a tots aquells interessats en l'educació i l'associacionisme.

Data: 20 de setembre 2024

Horari: 18 - 19:30 h

Lloc: Hub Social, Carrer Girona 34, interior. Barcelona

Programa:

18h. Benvinguda i presentació de Carlos Pablos (FAC).

18.15-19.05h. Taula rodona moderada per l’Emma Quadrada, periodista i gestora cultural.

Participen:
  • Marc Alcalà i Rams, guanyador del Premi Tribuna Atenea 2023. Antropòleg i sociòleg.
  • Enric Aragonès Jové, Director de l’Aliança Educació 360.
  • Salvador Casals, Membre del CONCA i ex-president de la Federació d’Ateneus de Catalunya.
  • Mercè Gisbert, Catedràtica de Tecnologia Educativa de la URV, vicepresidenta de l’Agrupació Musical Senienca i va ser membre del plenari del ConCA.

19.05h. Torn de paraula obert

19.20h. Tancament de l’acte amb un refrigeri