macbeath.jpg
16:30h - 16:30h

Col·laborar, innovar i liderar. El futur de la professió docent

MACBA Veure mapa

Dimarts 7 de maig de 2013 a les 18.30 h va tenir lloc la conferència Col·laborar, innovar i liderar. El futur de la professió docent, a càrrec de John MacBeath, professor emèrit de la Universitat de Cambridge.

L'acte, emmarcat en el projecte Debats d'Educació, impulsat per la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya, amb la col·laboració del MACBA, es va celebrar a l'Auditori MACBA, al carrer Joan Coromines, s/n de Barcelona.

Es va poder seguir en directe per videostreaming per Twitter amb l'etiqueta #debatseducacio, i des dels canals de @UOCdirecte i @FundacioBofill.

Hi havia servei de traducció simultània al català.

Accés lliure (no calia confirmar l'assistència). Capacitat limitada de la sala.

Per veure les conferències de Debats d'Educació i tota la informació que se'n deriva visiteu www.debats.cat.

Col·laborar, innovar i liderar. El futur de la professió docent
MACBA