cridaeduc360_0.jpg
18/04/2018
07:15h - 21:00h

Crida: Comunitats que eduquen

NOVETAT: Visita el nou web Educació360 per conèixer a fons la inicativa i com pots participar a la crida.

Si sou un agent social (escola, ONG, museu, biblioteca, centre de salut, entitat de lleure, universitat…) que aposteu pel treball i el lideratge col·laboratiu per donar resposta a les necessitats educatives del territori la crida Comunitats que Eduquen us interessa.

La crida Comunitats que Eduquen us ofereix l’oportunitat de repensar els vostres projectes comunitaris per incrementar el seu potencial educatiu alineant-los al marc de l’Educació 360, educació a temps complet.

Busquem iniciatives comunitàries que vulguin incrementar el seu potencial educatiu per a oferir més i millors oportunitats educatives a tots els infants i joves sumant-se als següents reptes:

• Incrementar l’accés i participació a tots els infants i joves a iniciatives d’alt valor educatiu, garantint la igualtat d’oportunitats.
  • Connectar el temps lectiu i el no lectiu, el formal i no formal impulsant la col·laboració entre els diferents actors, especialment amb els centres educatius.
  • Desenvolupar el potencial educatiu de la comunitat incrementant el treball col·laboratiu per a generar respostes eficaces a les necessitats educatives dels infants i joves.
  • Connectar els interessos i motivacions dels infants i joves amb els recursos educatius del territori per a personalitzar les seves experiències educatives.

Amb aquesta crida volem convidar a totes aquelles entitats que treballeu impulsant projectes comunitaris, que us sumeu al repte d’aconseguir que cada infant i jove tingui l’oportunitat de construir el seu propi itinerari vital amb equitat i sense exclusions.

D’entre tots els projectes presentats un jurat format per professionals de diferents disciplines i institucions triarà un màxim de 30 projectes. La Fundació Jaume Bofill oferirà als promotors d’aquestes 30 iniciatives participar en un procés únic de capacitació i mentoria amb la voluntat d’orientar els seus projectes cap una perspectiva d’Educació360, educació a temps complet. Per fer-ho comptarem amb experts i, especialment, amb el bagatge i experiència dels promotors de les iniciatives seleccionades. El termini de presentació d’experiències serà el 18 d’abril de 2018.

Qui es pot presentar a la crida?

Qualsevol agent social de la comunitat que impulsi projectes comunitaris que ofereixin experiències educatives valuoses i que vulgui incrementar les oportunitats d’aprenentatge i desenvolupament dels infants i joves.

Per participar heu d’omplir el formulari que trobareu al següent enllaç.  Aquest formulari ens ajudarà a entendre i valorar els aspectes clau de la vostra experiència.

Trobareu tota la informació a les bases de la crida, però si necessiteu algun aclariment podeu contactar amb en Lluís Mas, responsable de la crida Comunitats que Eduquen.

Crida: Comunitats que eduquen
a