lateral_d_0.gif
22/02/2012
17:00h - 19:00h

Debat: Com potenciar el gust per aprendre?

Sala Juntes Facultat Ciències de l'Educació UDL Veure mapa

Lleida acull el dimecres 22 de febrer el debat sobre 'Com potenciar el gust d'aprendre?', amb la ponència de Joan Domènech.

L’acte tindrà lloc de les 18 a les 20 h, a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL, situada a l’avinguda de l’Estudi General, 4 (Campus de Cappont), de Lleida. També es podrà seguir i participar-hi en directe per Internet a través del blog www.sermestreavui.cat, que difon informació sobre el cicle de debats a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Youtube). Al blog www.sermestreavui.cat es troben disponibles vídeos (íntegres i resumits), postcasts i relatories dels debats anteriors.

Coincidint amb la sèrie Mestres de TV3, la Fundació Jaume Bofill i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica organitzen aquest cicle de debats que pretén parlar en veu alta dels valors de la tasca d’educar i suscitar un procés de reflexió al si de la comunitat educativa al voltant del compromís ètic del professorat.

Convocatòria

Debat 4: Com potenciar el gust per aprendre?

Dimecres 22 de febrer, de 18 a 20 h

Sala de juntes de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UdL. Av. de l'Estudi General, 4. Lleida

Confirmeu l’assistència clicant aquí.

Debat: Com potenciar el gust per aprendre?
Sala Juntes Facultat Ciències de l'Educació UDL