debat-mestre-avui_0.jpg
08/02/2012
17:00h - 17:00h

Debat: On és l'èxit i on és el fracàs educatiu, i de qui?

Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili del Campus Terres de l’Ebre Veure mapa

Continua el cicle "Què vol dir ser mestre avui?"

Després de l'èxit de participació dels debats de Barcelona i Tortosa, tant en directe com a través de la xarxa, el cicle es consolida. Els pròxims debats d'aquest mes de febrer tindran lloc a Manresa (aquest dimecres 15 de febrer), Lleida (22 de febrer) i Mataró (29 de febrer).

Al blog www.sermestreavui.cat trobareu tota la informació referida als deu debats (lloc, participants, tema, vídeos, arxius d'àudio), que es duen a terme els dimecres (de l’1 de febrer fins a l’11 d’abril), l’endemà i en relació amb l’emissió d’un capítol de la sèrie Mestres de TV3.

El cicle pretén parlar en veu alta dels valors de la tasca d’educar i suscitar un procés de reflexió dins de la comunitat educativa al voltant de la funció social del professorat i del seu compromís ètic. T’hi esperem en directe o a través de la xarxa!

Mig miler de persones segueixen en directe el debat ‘On és l’èxit i on és el fracàs, i de qui?’

El debat On és l’èxit i on és el fracàs, i de qui?, el segon del cicle itinerant Què vol dir ser mestre avui?, va reunir a Tortosa Joan Manuel del Pozo, Santi Llorens i Consol Sagrera. L’Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili,  del Campus Terres de l’Ebre, es va omplir a vessar i l’esdeveniment també va poder ser seguit per videoconferència (streaming).

Debat: On és l'èxit i on és el fracàs educatiu, i de qui?
Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili del Campus Terres de l’Ebre