edulab300x405_1.png
04/10/2016
16:00h - 18:00h

Edulab: Cocreem un nou sistema d’avaluació!

Auditori del Convent dels Àngels Veure mapa

Saps què és una rúbrica? Saps com fer-la servir per avaluar de forma més competencial els aprenentatges que es fan a les aules o la forma com estem educant? En aquest nou curs que comença vols reflexionar conjuntament sobre processos pràctics d’avaluació

La tendència de l’avaluació educativa ajuda a la reflexió de les pràctiques docents per tal d’aconseguir resultats més significatius i una transformació real dels processos d’aprenentatge. I un dels recursos més útils que es poden utilitzar en l’avaluació com a eina de millora educativa són les rúbriques.

En aquest Edulab cocrearàs una rúbrica d’un procés d’aprenentatge i aprendràs una tècnica per crear-la amb el teu equip al teu centre educatiu. Tots els materials utilitzats en la seva creació estaran després disponibles al web Fundació per tal que els puguis fer servir posteriorment.

El laboratori serà conduït per Coral Regí, directora de l’Escola El Virolai de Barcelona, experta en innovació educativa i membre del comitè científic d’Educació Demà.

Així mateix, comptarem amb el suport de diversos docents talleristes que donaran suport als participants durant les dinàmiques de co-creació provinents de l'INS de Tordera i de l’Escola Sadako

El taller tindrà lloc a l'Auditori del Convent dels Àngels el dimarts 4 d’octubre de 18.00 h a 20.00 h

L'Edulab es podrà seguir en directe via Twitter @FundacioBofill amb el hashtag #eduDemà

Accés lliure i gratuït.

Inscriu-t'hi i no t’ho deixis perdre!

Edulab: Cocreem un nou sistema d’avaluació!
Auditori del Convent dels Àngels