pq0-acte_lecxit_896x1200-1.png
>Afegir al calendari

Feu-los llegir! Una conversa sobre llibres, pantalles i educació

Hub Social, c/Girona 34, Interior, Barcelona Veure mapa

Feu-los llegir! Una conversa sobre llibres, pantalles i educació amb Michel Desmurget, conduïda per Gemma Ventura.

Michel Desmurget ha publicat recentment el llibre Feu-los llegir!, que presenta com la resposta propositiva al problema de l'abús de pantalles per part dels i les joves, del qual n'ha parlat amb detall al seu anterior assaig "La fàbrica de cretins digitals".

Aquesta vegada, Desmurget fa una recopilació de dades i estudis que construeixen un argumentari a favor de la lectura, com a vacuna contra el consum acrític de continguts d'entreteniment digital. El llibre recull tota la informació indispensable sobre la importància de la lectura i ofereix eines perquè educadors i famílies sàpiguen l’impacte que té en els seus alumnes i fills.

Per tal de poder compartir i contrastar idees, reflexionar sobre l'impacte de les pantalles en els hàbits de lectura i també per apuntar solucions que ens encaminin cap a la construcció de ciutadania lliure i crítica, la conversa amb en Michel Desmurget serà guiada per la Gemma Ventura, mestra, periodista i escriptora, la qual, en els seus articles a Catorze, ha reflexionat en diverses ocasions sobre lectura, educació i dispositius digitals.

18:00 Obertura de portes (i distribució dels aparells de traducció simultània francès-català)

18:30 Benvinguda des del programa Lecxit

18:40 Conversa sobre llibres, pantalles i educació amb Michel Desmurget i Gemma Ventura

19:15 Comentaris i preguntes del públic

19:30 Copa de cava

20:00 Fi de l'acte

Us esperem el proper 14 de maig a partir de les 18:00 al HUB Social Fundació Bofill.

Inscripcions limitades.

Feu-los llegir! Una conversa sobre llibres, pantalles i educació