Marta López
"Associeu-vos i sereu fortes, instruïu-vos i sereu lliures, estimeu-vos i sereu felices"

Marta López

Graduada en Educació Social amb més de quinze anys d’experiència en el lideratge de projectes associatius i de participació social i comunitària, d’entre els quals destaca la direcció de la Coordinadora de Mentoria Social, d’àmbit estatal, entre el 2016 i el 2021.

Ferma convençuda que les propostes amb capacitat de vincular persones són la via per garantir la igualtat d’oportunitats, la justícia social i el canvi de trajectòries de vida, ha treballat en diverses organitzacions amb vocació educativa tant a Catalunya com al Regne Unit, com ara la Federació de Casals de Joves, l’Escola Lliure el Sol o la St. Christopher’s School a Bristol. Al marge de la seva vessant professional, és aficionada a la pintura a l’oli i a jugar "patxangues" de futbol.

Actes

Ha format part dels actes següents