14/03/2023
18:00h - 19:00h

Fomentar la lectura per potenciar l'aprenentatge. Conversa amb Sebastià Serrano mediada per Guillem Fargas

HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior Veure mapa

El programa LECXIT, juntament amb Ara Llibres, organitza l'acte de sensibilització Fomentar la lectura per potenciar l'aprenentatge. Una conversa amb Sebastià Serrano, expert en comunicació i autor del llibre "El regal de la lectura" i mediada per Guillem Fargas, mestre i cocreador del Podcast Tàndem, referent en literatura infantil i juvenil i mediació literària.

La conversa tractarà temes com el poder de llegir, la importància de la lectura com via d'accés a l'aprenentatge i ampliació d'oportunitats educatives, estratègies a l'aula per poder crear hàbits lectors i com podem implicar la comunitat educativa. A més, s'aportaran exemples i experiències de la realitat de centres educatius.

Acabada la conversa, hi haurà un espai per preguntes i debat per part del públic.

• 17:45h: Obertura de portes.
  • 18:00h: Benvinguda i presentació per part de Marta López, directora del programa LECXIT, i Joan Carles Girbés, director d'Ara Llibres.
  • 18:05h: Conversa amb Sebastià Serrano mediada per Guillem Fargas.
  • 18:40h: Preguntes i reflexions del públic.
  • 18:55h: Cloenda i tancament.
  • 19:00h Espai de berenar.

T'esperem el proper 14 de març a partir de les 17:45h al HUB Social Fundació Bofill. No hi faltis! Inscripcions limitades.

HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior