edhackraval02_dreta_300x405.jpg
17:00h - 19:00h

Neix l’EDhack Raval!

Auditori de l’INS Milà i Fontanals Veure mapa

Ets una persona inquieta i compromesa? Vols aprendre un mètode d’innovació àgil basat en l’acció? T’atreveixes a descobrir i experimentar el potencial de crear i treballar en equips híbrids per fer avançar l’educació? L’Edhack Raval està pensat per tu.

L’EDhack Raval és un nou laboratori d’innovació educativa focalitzat en generar solucions i projectes a reptes educatius locals a través de la metodologia de la hackató.

Què és una hackató? És un esdeveniment principalment amb 4 ingredients:

1) un repte a resoldre, 2) amb temps limitat i de treball intensiu, 3) on la col·laboració és màxima entre participants diversos, 4) orientat a arribar a una solució o producte viable.

Però el model EDhack va més enllà!

L’EDhack és un fusió entre els conceptes Educació (ED) i Hackató (Hack), una gran trobada oberta i gratuïta de 2 dies on persones diverses treballen en equips per transformar l’educació d’un territori específic abordant reptes educatius importants per a la comunitat.

Participar a l’EDhack Raval, et dóna les eines i el temps per poder transformar les teves idees en solucions, generaràs un impacte real en un territori únic, coneixeràs gent nova amb la que compartir aprenentatges i créixer: viuràs i gaudiràs d’una experiència d’innovació educativa basada en l’acció totalment única. T’atreveixes a hackejar l’educació?

Et proposem que el proper dia 30 de novembre a les 18 h vinguis a l’INS Milà i Fontanals del barri del Raval de Barcelona a descobrir de prop el model i a conèixer els reptes que estem preparant per al primer EDhack en marxa: l’EDhackRaval 2018, una hackató per a un barri creador d’oportunitats educatives. Participaran a l’acte:

• Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill,
  • Òscar Esteban, director de la Fundació Tot Raval, que presentaran l’aliança entre ambdues entitats per al llançament de l’EDhack al Barri del Raval.
  • Seguidament prendrà la paraula Héctor Gardó, responsable del projecte EDhack i expert en metodologies de cocreació i prototipatge aplicades a l’educació, que ens descobrirà les sorpreses que amaga el model i ens proposarà experimentar en primera persona com resoldre reptes educatius a través de 4 miniEDhackatons en paral·lel.

Estàs preparat per viure un tastet de cocreació intensiva per a transformar l’educació? No t’ho pensis més, inscriu-te a la presentació del projecte EDhack Raval i viu una experiència immersiva del model!

Accés lliure i gratuït. T’hi esperem! La presentació es podrà seguir en directe per streaming a través del web de la Fundació Jaume Bofill, i també via Twitter @FundacioBofill amb el hashtag #EDhackraval.

Entitats grup d'educació comunitària: Districte Ciutat Vella, Ajuntament de Barcelona, Impulsem S.C.C.L., Colectic coop, Casal dels Infants per l’Acció Social als BarrisL’Escola de Músics JPCAssociació de Mestres Rosa Sensat

Neix l’EDhack Raval!
Auditori de l’INS Milà i Fontanals