foto_programamagnet.jpg
12/02/2015
11:00h - 12:30h

Escola Pardinyes de Lleida Veure mapa

Us informem que el dijous dia 12 de febrer de 2015 a les 12.00 h a l'Escola Pardinyes. C/ Anastasi Pinós, 33 (Lleida) es durà a terme la roda de premsa del Programa Magnet. Aliances per a l'èxit educatiu

Programa Magnet. Aliances per a l'èxit educatiu

El director dels Serveis Territorials d'Ensenyament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés; el director de la Fundació Jaume Bofill, Ismael Palacín; l'alcalde de Lleida, Àngel Ros; el vicerector de docència de la UdL, Francisco García, i el director dels centres IRTA a Lleida, Simó Alegre, presenten demà el programa Magnet a Lleida.

"MAGNET. Aliances per a l'èxit educatiu" és un programa que involucra centres educatius i institucions de referència en projectes educatius innovadors i de qualitat. L'objectiu és acompanyar els centres educatius en el desenvolupament de projectes portats a terme en aliança amb una institució de referència.

Les institucions que hi participen són institucions capdavanteres en un camp de coneixement específic (ciència, tecnologia, art, comunicació audiovisual, etc.) que tenen un compromís educatiu amb la societat, i una gran capacitat de transferir innovació i coneixement.

Des d'aquest curs, el programa Magnet es desenvolupa a les escoles Joan Maragall i Pardinyes de Lleida.

Per a qualsevol consulta podeu contactar amb:

- Montse Vilella, Departament d'Ensenyament: 973 27 99 95 / Fax: 973 27 99 97

- Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill. Tel.: 620 587 300