butlleti_sermestre-avui_acte_compromis_0.jpg
02/04/2014
15:30h - 18:00h

Qui ha de promoure el compromís ètic del professorat?

CCCB Veure mapa

Us convidem avui a la presentació del llibre 'Què vol dir ser mestre avui' i a debatre sobre aquestes qüestions i moltes d'altres:
- Què fa possible el compromís ètic del professorat?
- Quina és la responsabilitat dels actors educatius si es volen mestres compromesos amb l'alumnat, l'entorn i la seva professió?
- En què es diferencia el compromís ètic dels docent amb el d'altres professions?
- Com es pot educar i transmetre el compromís ètic professional als docents joves?
- Com l'han de promoure les universitats, els mestres veterans, els directors, els centres i els sindicats?

Programa de l'acte

17.30 h. Benvinguda: Jaume Aguilar (FMRP) i Ismael Palacín (Fundació Jaume Bofill)

17.40 h. Conferència "Els nous reptes i dilemes ètics del professorat" Begoña Román, professora d'ètica. Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona

18 h. Taula rodona

- Raül Manzano, motor de l'elaboració Compromís ètic del professorat

- Agnès Barba, directora de l'escola dels Encants

- Miquel Martínez, professor de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona

- Eulàlia Esclapés, professora de l'Institut Salvat Papasseit

- Montse Ros, secretària general de la Federació d'Educació de CCOO

19 h. Debat obert

19.45 h. Cloenda: Rosa Gibert, directora de l'escola Dr. Robert

Us podeu inscriure .La jornada també es podrà seguir en directe a través de la web de la Fundació Jaume Bofill. Us hi esperem!

Qui ha de promoure el compromís ètic del professorat?
CCCB