Sònia  Roig
“Educar = jugar amb la Creativitat i les Emocions”

Sònia Roig

Diplomada en Educació Social (URL) i amb una trajectòria professional de més de vint-i-cinc anys (serveis socials, centres residencials d'acció socioeducativa, centres oberts, justícia juvenil i atenció a la dona, entre d'altres). Està especialitzada en l'acompanyament a infants, adolescents i joves en situació de risc/conflicte social, i a les seves famílies (URL). És experta en resolució alternativa de conflictes i mediació familiar (URL) i està formada en artteràpia (UdG).

D’altra banda, és assessora de la Fundació Assistència i Gestió Integral (AGI) des del 2005, i col·laboradora d’altres entitats vinculades al món social i educatiu, com ara IRES o la Fundació Maria Raventós, entre d’altres. Té una experiència consolidada en projectes de recerca universitària i en consultoria en projectes i programes (Fundació Pere Tarrés, UAB, etc.), i, a més a més, és formadora de professionals en actiu, especialment de l'àmbit social i educatiu, i vinculats a l’atenció a les persones.

Publications and videos

Related content