Rosa Gil

Rosa Gil

Formació

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i en Pedagogia Terapèutica per la Universitat de Barcelona. Doctora en Psicologia per la Universitat de Barcelona (2000), amb la tesi Les relacions entre coneixement numèric i coneixement lingüístic: confluència, autonomia o interacció?, dirigida per la Dra. Liliana Tolchinsky. Máster en Literatura Infantil i Juvenil per la UAB.

Experiència

Ha treballat com a psicopedagoga a l’EAP B-13 i com a professora associada al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha combinat la seva tasca com a psicopedagoga amb més de 20 anys de docència en diferents etapes de l’ensenyament obligatori, especialment al cicle inicial de primària, on va treballar durant 10 anys. També ha estat implicada durant més d’una dècada en la formació permanent del professorat d’educació infantil i primària.

Projectes i material relacionat

La seva recerca s’ha centrat en l’alfabetització inicial i la reflexió metalingüística a l’educació primària, amb l’objectiu de millorar les pràctiques educatives i l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la información que se hace pública en nuestro sitio web y recoger información estadística. Si se continúa navegando, considere que acepta su uso. Puede cambiar la configuración y obtener más información aquí.

Aceptar