Rosa Gil
Formació
Llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i en Pedagogia Terapèutica per la Universitat de Barcelona. Doctora en Psicologia per la Universitat de Barcelona (2000), amb la tesi Les relacions entre coneixement numèric i coneixement lingüístic: confluència, autonomia o interacció?, dirigida per la Dra. Liliana Tolchinsky. Máster en Literatura Infantil i Juvenil per la UAB.
Experiència
Ha treballat com a psicopedagoga a l’EAP B-13 i com a professora associada al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha combinat la seva tasca com a psicopedagoga amb més de 20 anys de docència en diferents etapes de l’ensenyament obligatori, especialment al cicle inicial de primària, on va treballar durant 10 anys. També ha estat implicada durant més d’una dècada en la formació permanent del professorat d’educació infantil i primària.
Projectes i material relacionat
La seva recerca s’ha centrat en l’alfabetització inicial i la reflexió metalingüística a l’educació primària, amb l’objectiu de millorar les pràctiques educatives i l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Tot comença per llegir
Tot comença per llegir
Des que es fan proves internacionals a Catalunya, el país mostra uns baixos resultats en comprensió lectora respecte la resta de països de la UE i l’OCDE. Al voltant...
30/09/2025 16:30h - 19:30h
Hub Social Barcelona (C/Girona, 34 Interior. Barcelona)
Més informació