Rosa Gil

Rosa Gil

Formació

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i en Pedagogia Terapèutica per la Universitat de Barcelona. Doctora en Psicologia per la Universitat de Barcelona (2000), amb la tesi Les relacions entre coneixement numèric i coneixement lingüístic: confluència, autonomia o interacció?, dirigida per la Dra. Liliana Tolchinsky. Máster en Literatura Infantil i Juvenil per la UAB.

Experiència

Ha treballat com a psicopedagoga a l’EAP B-13 i com a professora associada al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha combinat la seva tasca com a psicopedagoga amb més de 20 anys de docència en diferents etapes de l’ensenyament obligatori, especialment al cicle inicial de primària, on va treballar durant 10 anys. També ha estat implicada durant més d’una dècada en la formació permanent del professorat d’educació infantil i primària.

Projectes i material relacionat

La seva recerca s’ha centrat en l’alfabetització inicial i la reflexió metalingüística a l’educació primària, amb l’objectiu de millorar les pràctiques educatives i l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.

Actes

Ha format part dels actes següents

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar