Escoles a temps complet
CompletatMés enllà del model de jornada escolar, sembla haver-hi un cert consens en que la qualitat i quantitat del temps educatiu és central per a l'èxit acadèmic, especialment per a l'alumnat més vulnerable. Per aquest motiu, molts països estan tendint a ampliar el temps que els infants passen a l'escola, integrant el temps lectiu i no lectiu, reorganitzant el temps escolar a fi que en resultin millors aprenentatges.
La finalitat del projecte és estudiar amb més profunditat les característiques d’algunes experiències d’escoles a temps complet tant a nivell català com internacional per tal de, en primer lloc, conèixer els objectius amb què s’han implementat, les serves principals característiques organitzatives així com els resultants que s’han obtingut; i en segon lloc, analitzar les condicions d’aplicabilitat a Catalunya.
Publicacions
Actes
Actes anteriors
-
Més i millor temps per aprendre?
Més i millor temps per aprendre?
Cap un nou model d'escola a temps complet i educació compartida. Com podem utilitzar el temps en benefici dels estudiants? Es pot dissenyar un tipus de...
25/03/2015 15:30h - 17:00h
Palau Robert
Més informació
Notícies
Estigues informat
Coordinació
Coordinadors del projecte
-
Mònica Nadal
Directora de recerca
Directora de recerca Formació Llicenciada i Màster en Sociologia per la UAB i M.Phil en Women Studies pel Trinity College de Dublin (Irlanda). Experiència Des del maig del 2014 soc directora de l'àrea de recerca de la Fundació Bofill. Del 2009 al 2014 vaig ser cap de prospectiva (2009-2014) i pr…
Veure’n més
-
Elena Sintes
Cap de projectes
Doctora en Sociologia i llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. Amb una àmplia trajectòria com a investigadora en polítiques públiques de temps i educació, ha treballat fent recerca a la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelo…
Veure’n més