
Escoles a temps complet
CompletatMés enllà del model de jornada escolar, sembla haver-hi un cert consens en que la qualitat i quantitat del temps educatiu és central per a l'èxit acadèmic, especialment per a l'alumnat més vulnerable. Per aquest motiu, molts països estan tendint a ampliar el temps que els infants passen a l'escola, integrant el temps lectiu i no lectiu, reorganitzant el temps escolar a fi que en resultin millors aprenentatges.
La finalitat del projecte és estudiar amb més profunditat les característiques d’algunes experiències d’escoles a temps complet tant a nivell català com internacional per tal de, en primer lloc, conèixer els objectius amb què s’han implementat, les serves principals característiques organitzatives així com els resultants que s’han obtingut; i en segon lloc, analitzar les condicions d’aplicabilitat a Catalunya.
Publicacions




Actes
Actes anteriors
-
Més i millor temps per aprendre?
Més i millor temps per aprendre?
Cap un nou model d'escola a temps complet i educació compartida. Com podem utilitzar el temps en benefici dels estudiants? Es pot dissenyar un tipus de...
25/03/2015 15:30h - 17:00h
Palau Robert
Més informació
Notícies
Estigues informat
Coordinació
Coordinadors del projecte
-
Mònica Nadal
Directora de recerca
És llicenciada i màster en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i M. Phil. en Women’s Studies pel Trinity College Dublin (Irlanda). Des de maig del 2014 és directora de Recerca i membre de l’equip directiu de la Fundació Bofill. Prèviament n’havia estat cap de Prospectiva…
Veure’n més
-
Elena Sintes
Cap de projectes
Doctora en Sociologia i llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. Amb una àmplia trajectòria com a investigadora en polítiques públiques de temps i educació, ha treballat fent recerca a la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelo…
Veure’n més