Mònica  Nadal

Mònica Nadal

És llicenciada i màster en sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i M. Phil en Women's Studies pel Trinity College Dublin (Irlanda). Del 2002 al 2009 va ser responsable de l'àrea d'immigració de la Fundació Jaume Bofill i codirectora de l'informe anual L'Estat de la Immigració a Catalunya. És autora de diversos articles sobre la matèria i ha fet nombroses conferències i cursos sobre immigració i gestió de la diversitat.

Entre d'altres, ha estat vicepresidenta de la Mesa de la diversitat del Consell de l'Audiovisual de Catalunya del 2005 al 2009. Al 2009 esdevé Cap de prospectiva i des de maig del 2014 és la Directora de recerca de la Fundació. És també membre de l'equip directiu.

Projectes

Involucrats a la iniciativa

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat