Mònica  Nadal

Mònica Nadal

És llicenciada i màster en sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i M. Phil en Women's Studies pel Trinity College Dublin (Irlanda). Des de maig del 2014 és la Directora de recerca i membre de l'equip directiu de la Fundació Bofill. Prèviament havia estat Cap de Prospectiva (2009-2014).

Del 2002 al 2009 va ser responsable de l'àrea d'immigració de la Fundació Jaume Bofill, i codirectora de l'informe anual L'estat de la immigració a Catalunya i autora de diversos articles, conferències i cursos sobre immigració i gestió de la diversitat. Entre d'altres, ha estat vicepresidenta de la Mesa de la diversitat del Consell de l'Audiovisual de Catalunya del 2005 al 2009.

Projectes

Involucrats a la iniciativa

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat