Mònica  Nadal

Mònica Nadal

És llicenciada i màster en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i M. Phil. en Women’s Studies pel Trinity College Dublin (Irlanda). Des de maig del 2014 és directora de Recerca i membre de l’equip directiu de la Fundació Bofill. Prèviament n’havia estat cap de Prospectiva (2009-2014).

Del 2002 al 2009 va ser responsable de l’àrea d’immigració de la Fundació Jaume Bofill i codirectora de l’informe anual L’estat de la immigració a Catalunya. També ha escrit diversos articles i ha impartit conferències i cursos sobre immigració i gestió de la diversitat. Entre altres funcions, també ha desenvolupat la de vicepresidenta de la Mesa de la Diversitat del Consell de l’Audiovisual de Catalunya del 2005 al 2009.

Projectes

Involucrats a la iniciativa

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat