Elena Sintes

Doctora en Sociologia i llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. Amb una àmplia trajectòria com a investigadora en polítiques públiques de temps i educació, ha treballat fent recerca a la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona, en el programa “Temps i qualitat de vida” de l’Ajuntament de Barcelona i a l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona.

Sempre cercant com han de ser les polítiques públiques de temps i d’educació per aconseguir una societat més justa, ha escrit A les tres a casa? L’impacte social i educatiu de la jornada escolar contínua, Escola a temps complet. Cap a un model d’educació compartida i Educació a l’hora: Uns altres horaris escolars són possibles.

També ha dirigit el projecte Via Universitària. Accés, condicions d’aprenentatge, expectatives i retorns dels estudis universitaris. I s’ha engrescat amb Obrim l’educació, amb el repte de buscar solucions i respostes a què cal fer per garantir una educació de qualitat per a tots els infants i joves.

Projectes

Involucrats a la iniciativa

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat