Debat: Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació comprensiva a Catalunya?

Dilluns 26 de març de 2012, a les 18.30h a la Sala Cotxeres del Palau Robert, la Fundació Jaume Bofill va celebrar un acte per debatre a fons sobre les preguntes següents: Quina és la realitat de l'escola comprensiva i integradora a Catalunya? Podem dir que està en crisi? Com hem aplicat, a la pràctica, el model que es deriva de les lleis? En el context actual, té sentit l'escola que no selecciona els alumnes durant l'educació obligatòria ni els posa en itineraris separats segons les seves capacitats? És compatible la qualitat i l'excel·lència amb un model d'escolaritat obligatòria compartida? Quines serien les conseqüències de desmantellar el model? Cap on cal evolucionar? És possible un nou model d'aula comprensiva i integradora? Van intervenir: Ricard Aymerich, director de l'Escola Montserrat Solà de Mataró i president de la Confederación de MRP, Josep M. Lluró, professor a l'IES Matadepera i exdirector d'Aula Escola Europea, i Enric Roca, pedagog, professor a la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinador d'Edu21. Tots tres són autors del llibre Junts a l'aula? Present i futur del model d'educació comprensiva a Catalunya, que es podrà adquirir durant l'acte. La capacitat de la sala és limitada. L'acte era obert a tothom. Només cal confirmar l'assistència.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar