Educació a l’hora: una proposta d’horaris escolars per a una educació equitativa i integral

Presentació en roda de premsa d’Educació a l’hora.

Dimecres, 3 de juliol de 2019, a les 11 h.

Ateneu Barcelonès. Carrer de la Canuda, 6, Barcelona.

Hi intervenen: Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill; Jaume Aguilar, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica; i Elena Sintes, cap de projectes de la Fundació Jaume Bofill.

Per afrontar els reptes educatius d’avui cal superar el debat entre jornada contínua i jornada partida i construir uns horaris propis del segle XXI: més saludables, més equitatius i que milloren els aprenentatges.

La Fundació Jaume Bofill i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica han elaborat una proposta d’horari escolar per al país, a la llum dels reptes educatius i socials d’avui.

En aquesta roda de premsa es presentarà una proposta d’horaris educatius per Catalunya que respongui a les necessitats educatives i de benestar dels infants, millori els aprenentatges i l’equitat del sistema educatiu.

Es presentarà el marc per definir uns nous horaris, així com exemples concrets d’horaris per a les etapes d’infantil, primària i secundària.

Trobareu més informació a la nota de premsa adjunta. En aquest acte es lliurarà un dossier complet amb els principals continguts de la proposta.