‘Quan l’alcaldia lidera el canvi’ – Montse Poblet

Cada vegada són més els municipis que assumeixen un rol actiu en la millora educativa i la reducció de la segregació en els centres educatius. Diferents experiències demostren que aquest rol proactiu dels Ajuntaments és decisiu per ajuntar esforços de diferents institucions i liderar una estratègia contra la segregació que sigui efectiva.

Què estan fent ajuntaments com el de Sabadell, Terrassa o Manlleu per aconseguir reduir la segregació escolar? La periodista Montse Poblet ens ho explica en el seu article, que exposa la feina feta i la feina que encara resta per fer en aquests municipis,

Aquest article forma part de la revista Aliances que capgiren la segregació des de la transformació educativa, que recull sis reportatges elaborats per Montse Poblet, Sergi Picazo, Carina Farreras, Víctor Saura, Jaume Carbonell i Laia Vicens, que ens apropen a les diverses històries que hi ha darrere del programa Magnet a través de la mirada i el testimoni  de tots els agents implicats en unes aliances que busquen l’equitat educativa:  els centres, els alumnes, les famílies, les institucions, el professorat i els ajuntaments.

Llegeix l'article