MATH TUTORING és un programa d’enriquiment matemàtic a través de tutories en petit grup que té per finalitat augmentar la competència matemàtica d’alumnat amb dificultats en la matèria i accés limitat a recursos complementaris. L’objectiu últim és maximitzar les oportunitats d’èxit educatiu d’aquest alumnat.
Núria Sala
Graduada en Antropologia Social i Cultural i Màster en Antropologia i Etnografia per la Universitat de Barcelona. També ha cursat el màster en Models i estratègies d'acció social i educativa en la infància i l'adolescència a la Universitat Ramon Llull.
Ha treballat com a consultora a D-CAS fent avaluació de polítiques públiques educatives, investigació social aplicada i suport a les administracions locals en el disseny i execusió de polítiques públiques en l'àmbit de la infància i l'educació. Ha estat investigadora col·laboradora a la Facultat Pere Tarrés realitzant investigacions sobre l'acompanyament en les transicions vitals en l'actualitat i l'espiritualitat en els centres socioeducatius.
Prèviament, ha treballat durant més de 16 anys com a educadora en diversos contextos i àmbits educatius: suport a la inclusió en centres educatius, educació no formal i espais familiars, entre altres.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
-
-
“Suport educatiu. Acompanyament per accelerar oportunitats” és un projecte innovador que vol fer possible que tots els infants i adolescents puguin estar el millor equipats possible per tenir trajectòries educatives d’èxit, siguin quines siguin les seves condicions de partida.
-
L’Aliança Educació 360 és una iniciativa impulsada conjuntament per la Fundació Bofill, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya i la Diputació de Barcelona el gener de 2018. Actualment en formen part més de tres-centes organitzacions.
-
LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l'èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora.