Cap de projectes Formació
Sóc graduada en Antropologia social i cultural i màster en Antropologia i Etnografia per la Universitat de Barcelona. També he cursat el màster en Models i estratègies d'acció social i educativa en la infància i l'adolescència a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-Universitat Ramon Llull.
Experiència
He desenvolupat la meva trajectòria professional a la intersecció entre l’educació, les polítiques públiques i la recerca social aplicada, amb una mirada compromesa amb la igualtat d’oportunitats, la justícia social i la transformació educativa.
M’incorporo a la Fundació Bofill al setembre de 2023 com a tècnica d’avaluació qualitativa de Suport Educatiu i els programes Math Tutoring i Lecxit. Des del març de 2024, ocupo el càrrec de Cap de projectes i gestió del coneixement a l’Aliança Educació 360, des d’on impulso estratègies i propostes per garantir que totes les nenes, nens i adolescents tinguin accés a oportunitats educatives foraescola al llarg de tot l’any i, especialment, durant els mesos d’estiu.
He treballat com a consultora a D-CAS, realitzant avaluació de polítiques públiques, investigació en cièncie socials i suport a administracions locals en l’àmbit de la infància i l’educació. També he estat investigadora col·laboradora a la Facultat Pere Tarrés, centrant-me en recerques sobre les transicions vitals i l’acompanyament socioeducatiu.
Prèviament, vaig treballar durant més de 16 anys com a educadora en entorns molt diversos àmbits i contextos educatius: des del suport a la inclusió en centres educatius fins a l’educació no formal i espais familiars, acumulant una experiència àmplia i diversa en la intervenció directa amb infants, adolescents i famílies.
Projectes
Alguns dels projectes en els que he participat: