L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Albert Ramírez i Sunyer
Inspector d’educació des del 2005 fins a la seva jubilació, el 2024, amb el càrrec d’inspector en cap a la Catalunya Central
Formació
Llicenciat d’educació física i esports, amb una formació continuada en gestió educativa i resolució de conflictes.
Experiència
Docent en totes les etapes educatives, des d’infantil fins a formació professional, professor universitari a l’INEF de Barcelona i la Universitat Ramon Llull.
Ja com a inspector, les tres àrees d’especialització en què ha centrat la seva carrera són la formació i avaluació de la direcció de centres educatius públics, l’equitat en l’escolarització i la lluita contra la segregació escolar, i l’organització de la inspecció educativa en el desplegament territorial a la Catalunya Central.
Ha estat president de la Comissió d’Estudi de la Situació de Segregació Escolar a Manresa entre el 2017 i el 2020 (CESEM) i ha participat en la comissió d'estudi sobre la lluita contra la segregació escolar en contextos de segregació residencial el 2019 (Sindicatura de Greuges).
Projectes i publicacions destacades
Ha participat a la taula rodona de l’acte Quins recursos necessiten els centres educatius? i als seminaris de debat dels capítols de l'Estat de l'educació a Catalunya, Anuari 2024.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Quins recursos necessiten els centres educatius?
Quins recursos necessiten els centres educatius?
Per un finançament just i al servei de la millora de les oportunitats ...
04/05/2022 17:00h - 19:00h
Més informació