Montse Dalmau
"Crec en la comunicació com una eina de transformació social, d'activació, de mobilització i de generació de processos de canvi"

Montse Dalmau

Llicenciada en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i diplomada en Humanitats per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Compta amb un màster en Comunicació Corporativa, un postgrau en Gestió d’Esdeveniments i Protocol i un màster en Màrqueting Directe i Digital (UPF). Té una llarga trajectòria en comunicació d’institucions educatives, socials i culturals. Va impulsar la creació de l’àrea de comunicació de la BSM-Universitat Pompeu Fabra, des d’on ha posicionat l’equip docent de la institució com a font experta per als mass media i ha promogut la presència digital de la institució a les xarxes socials. En els darrers quatre anys, ha treballat en el tercer sector, on des del Departament de Comunicació de la Fundació Pere Tarrés ha situat als professionals de l’entitat com a referents en temes educatius, socials i de lleure i ha divulgat les activitats d’educació en el lleure, que juntament amb la família i l’escola són una de les tres instàncies educatives dels infants i joves a Catalunya. Està convençuda que el periodisme, com a activitat professional, ha de ser garantia de democràcia, de civisme i de cohesió social.

Actualment, porta la comunicació del projecte Magnet, una aposta per l’equitat educativa a Catalunya.