Com podem redissenyar la primera trobada amb les famílies per millorar el seu compromís amb l’educació dels alumnes al centre? Aquesta crida busca centres educatius que desitgin repensar les trobades amb les famílies, amb l’objectiu d’elaborar propostes i solucions dirigides a generar una nova rela…
Emma Cortés
Màster en Pedagogia Social per la Universitat de Barcelona (UB), postgrau en Direcció General d’Empreses per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), postgrau en educació a través del joc i la joguina de la Universitat Ramón Llull (URL). Educadora social per la UB. Formació continua en temes d’educació i lideratge.
Més de 15 anys d’experiència en la direcció de projectes i serveis d’intervenció socioeducativa, especialment de lleure educatiu i desenvolupament comunitari. Ha dirigit equips i projectes per a l’administració pública i per a empreses privades, en el Tercer Sector i en una consultoria educativa especialitzada en infància i família i metodologies lúdiques.
La seva trajectòria professional segueix un itinerari formatiu i una experiència laboral basats en la seva motivació i passió per l’educació, els processos de transformació social i la innovació. Li agrada treballar amb i per a les persones i concep el treball en equip i el treball en xarxa, bàsics per a construir coneixement.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat