Imma Marín

Imma Marín, fundadora i directora de MARINVA. Té amplia experiència en jocs, joguines, infància, educació i noves tecnologies per l’entreteniment. Està especialitzada en educació, comunicació i formació a través de processos de ludificació (gamificació): metodologies basades en el joc i les dinàmiques lúdiques.

Presidenta d’IPA Espanya (Associació Internacional pel Dret dels Infants a Jugar). És també membre del Consell de Consumidors d’ABACUS Cooperativa i membre de la Junta directiva de l’associació empresarial Kid’s Cluster. Membre de l’Observatori del Joc Infantil de España, assessora pedagògica de la Fundación Crecer Jugando i membre del Consell Assessor de l’Hospital de Sant Joan de Déu. Autora de diversos articles, estudis  i llibres al voltant del joc com a eina educativa, el valor educatiu de jocs i joguines, els patis escolars i la gamificació.