Marta Pujadó
"Ex-matemàtica reconvertida al sector educatiu"

Marta Pujadó

Llicenciada en Matemàtiques per la Universitat Politècnica de Catalunya, màster en Formació del professorat per la Universitat Autònoma de Barcelona i postgrau en recursos, materials i projectes d'educació pel desenvolupament per la Universitat de Barcelona.

Amb experiència en formació del professorat i transformació educativa. Ha treballat com a Directora de formació a la fundació Empieza por Educar i com a formadora de professorat a Enseña por México.

Ella mateixa es defineix com a ex-matemàtica reconvertida al sector educatiu. Creu fermament que l'educació és la clau per construir una societat capaç d'adaptar-se a un món en canvi constant i per aprendre a transformar-lo.

Va ser Coordinadora de formació a Escola Nova 21

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Actes